نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

چرا داغ فشرده درمان می توانند از ALTERNATIVE به دیالیز برای بیماری مزمن کلیه به

بیماری مزمن کلیه است به طور گسترده برای همه نوع بیماری کلیوی کار توسعه را به دوره بعد. با توجه به مطالعات بالینی، بدون توجه به چه نوع وضعیت برای بیماری های کلیوی که دیالیز درمان ضروری است. بدون شک در مورد که بیماران به آن نیاز دارید برای کمک به انتشار مواد سمی و مصرف که می تواند توسط کلیه خود را مرخص وجود دارد.
با این حال، دیالیز است بهترین انتخاب است برای بیماران، بیشتر و بیشتر بیماران ترجیح می دهند به انتخاب یک راه طبیعی و بدون عوارض جانبی. داغ فشرده درمان یکی از درمان های طبیعی است. بیماران ممکن است این سوال در مورد دارند
می توانید داغ فشرده درمان جای دیالیز؟
درمان فشرده سازی گرم همان تابع با دیالیز در برخی از درجه: از بین بردن سموم و مواد زائد در بدن انسان و کلیه است. با این حال این درمان عوارض جانبی ندارد. مقایسه به دیالیز این درمان بی خطر تر و کمتر دردناک است.
به علاوه، درمان نیازهای CKD از ریشه. است که می گویند تنها از بین بردن سموم و مواد زائد کافی نیست. ما نیاز به تقویت قدرت کلیه و افزایش جریان خون کلیه، به منظور ترمیم آسیب کلیه و بهبود عملکرد کلیه. را کلیه به دور از التهاب و جوانه، به یک محیط بهداشتی برای کلیه به کار است.
مهم نیست که چه نوع از بیماری های کلیوی، بهترین استفاده را کلیه کار خوبی حتی دوباره کار بهترین راه برای آنها است. از همه مهمتر، کمپرس گرم می تواند به بیمار کمک کند جلوگیری از دیالیز و حتی از آن خلاص شوید.
با ما هم +86 18633865632 در تماس باشید: اگر شما می خواهید به یک هیچ دیالیز و زندگی دردناک، اگر شما علاقه مند در این درمان هستند، لطفا یک ایمیل به kidney-support@hotmail.com ارسال، شما می توانید واتساپ / وایبر استفاده . ما بهترین های ما سعی خواهد کرد که به شما کمک کند و شما یک تغییر بیشتر به یک زندگی بهتر با بیماری است.





:: بازدید از این مطلب : 79
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 7 فروردين 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: